Våra garantier
Vår Nöjd kund-garanti
För att du som kund ska känna dig trygg i att du får en riktigt bra service erbjuder vi Nöjd kund-garanti på vår hemstädning. Vi har tagit fram en checklista för städning som alla våra kunder får ta del av. Tycker du att vi inte följt checklistan på ett tillfredsställande vis ber vi dig kontakta oss inom 48 timmar efter det aktuella städtillfället, så återkommer vi så snart som möjligt med förslag på lösning.
Ansvarsförsäkring på upp till tio miljoner kronor
Vår ansvarsförsäkring hos Gjensidige täcker för skador till ett värde på upp till 10 miljoner kronor. Självklart är även vår personal försäkrad, inte bara under själva arbetet och utan även på väg till och från arbetsplatsen.
Skulle våra städare orsaka något problem i ert hem täcks detta givetvis av ansvarsförsäkringen. Detta gäller även hanteringen av nycklarna till hemmet (vi ger strikta instruktioner till städarna om hur nycklarna ska hanteras). Ring oss omedelbart på 020-10 00 15 eller skicka e-post till [email protected] om du skulle upptäcka någon skada.
Dedikerad kontaktperson
När du anlitar oss får du en dedikerad kontaktperson som du kan kontakta för att ställa frågor eller komma med synpunkter på hemstädningen. Vi sätter stort värde på alla våra kunders synpunkter och blir bara glada när någon hör av sig. Kontaktpersonen har full koll på vad som gäller för just ditt hem och vem som städar där. Kontaktpersonen kommer också att göra avstämningar för att kontrollera att kvaliteten på städningen är tillfredsställande.